اگر شما يا شغل خود از تبليغات آنلاين استفاده مي کنيد ، مي شنويد افرادي که در مورد تغيير تبليغات برنامه اي منظره را تغيير مي دهند ، شنيده مي شوند.


و اگر تا به حال ، شما با طعنه تيز تند تند زده ايد ، در حالي که مردم اين اعلاميه را انجام داده اند اما واقعاً آن را درک نکرده اند ، شما در شانس هستيد.


در اين مقاله ، فقط تبليغات برنامه اي را تفکيک خواهيم کرد ، بهترين هدف ها را هدف قرار مي دهيم و خواهيم ديد که چه کسي اين کار را درست انجام داده است.


تبليغات برنامه اي چيست؟


به عبارت ساده ، خريد نرم افزار تبليغاتي ، استفاده از نرم افزار براي خريد تبليغات ديجيتالي است. در حالي که روش سنتي شامل درخواست هايي براي پيشنهادات ، مناقصه ها ، قيمت ها و مذاکرات انساني است ، خريد برنامه نويسي از دستگاه ها و الگوريتم هايي براي خريد فضاي نمايش استفاده مي کند.


با اين حال ، اين اتوماسيون کامل فرايند خريد آگهي نيست. به طور سنتي سفارشات درج يا برچسب هاي تبليغاتي را بصورت دستي تهيه مي کنيد ، که مي تواند کارآمد باشد اما با شدت زياد. با تبليغات برنامه نويسي ، انسان زمان بيشتري براي بهينه سازي و بهبود تبليغات دارد.


هميشه براي برنامه ريزي و بهينه سازي تبليغات به انسانها نياز خواهد بود ، اما تبليغات برنامه اي به اين معني است که خريداران تبليغ کمتري خواهند داشت.


به هر حال منظور اين نرم افزار اين است که افرادي که کار را انجام مي دهند قادر به برنامه ريزي بهتر ، بهينه سازي بهتر و هدفگذاري بهتر تبليغات خود هستند.


اين بدان معنا نيست که کامل است. در اوايل سال جاري ، تبليغ کنندگان عمده با توجه به نگراني مبني بر تضمين تبليغات در محتواي افراط گرايانه ، از يوتيوب هزينه هاي خود را جمع آوري کردند.


به عنوان مثال ، Verizon Behemoth سلولي در فيلم هاي روحانيون افراطي به پايان رسيد.


آيا موفق است؟ و چرا؟


کاملاً ساده: بله و به دليل کارآيي آن.


برآوردهاي EMarketer براي سال 2017 هزينه هاي ايالات متحده براي تبليغات برنامه اي را 33 ميليارد يورو قرار داده است. اين 84 درصد کل هزينه تبليغات نمايشگر ديجيتال را تشکيل مي دهد. و در اين ميزان ، 74.5? يا 24.25 ميليارد دلار از طريق بازارهاي خصوصي يا راه اندازي مستقيم انجام مي شود.


تبليغات برنامه اي.


تحليلگر اصلي eMarketer ، لورن فيشر مي گويد که اين امر به اين دليل است که صرافي هاي خصوصي کنترل بيشتري بر هزينه هاي خود به خريداران ارائه مي دهند.


"مجموعه هاي خصوصي کنترل بيشتري را به خريداران و فروشندگان مي دهند."


آنها ممکن است در ابتدا براي ايجاد خريداران و فروشندگان محکم خدمت کرده اند ، اما اکنون مجموعه هاي خصوصي بخش عمده اي از تغيير و تحرک را در بازار تحريک مي کنند ، زيرا هر دو طرف کنترل بيشتري از تلاش هاي برنامه نويسي خود دارند.

اين سيستم کار مي کند ، و مورد استفاده قرار مي گيرد ، زيرا اين يک استفاده کارآمد از زمان و منابع است.


همانطور که جان لينکلن ، مدير عامل و بنيانگذار شرکت SEO Ignite Visibility در Inc نوشت :


"تبليغات برنامه نويسي به گونه اي طراحي شده است که از طراحي قديمي پيروزي ، ضربه و يا از دست رفته پيروي کند.


اکنون مي توانيد به يک الگوريتم تکيه کنيد که مشخص کند بهترين هزينه براي تبليغ شما هزينه مي شود. تمام کاري که شما بايد انجام دهيد اينست که راه حل برنامه اي خود را با برخي از اطلاعات در مورد کمپين خود و همچنين شاخص هاي عملکرد کليدي خود تغذيه کنيد و همه شما تنظيم شده باشيد.

"اين سيستم نه تنها کمپين شما را راه اندازي مي کند ، بلکه هزينه تبليغات شما را نيز جستجو مي کند تا به دنبال زمينه هاي بهبود باشد."


تيم وبستر ، بنيانگذار آزمايشگاه Exchange ، موافق است. وي در حال نوشتن روي AdExchanger ، گفت:


اثربخشي تبليغات برنامه نويسي قابل بحث نيست. برنامه نويسي به ما امکان مي دهد تا سفر رسانه اي را بهتر از گذشته درک کنيم و مکالمات يک به يک با افراد داشته باشيم.

من اين رو چطور ميتونم انجام بدم؟


1. بازار خود را بشناسيد


اولين کاري که بايد انجام دهيد بسيار ساده است: با آنچه انجام مي دهيد هماهنگ شويد. شما به عنوان فردي که در حوزه جديدي از تبليغات قرار دارد با بسياري از ايده ها و اصطلاحات جديد روبرو شويد ، وقت خود را براي شناختن آنها بگذرانيد.


ناخوشايند ليستي مفيد و جامع از اصطلاحات آگهي تبليغاتي برنامه اي دارد که شما را قادر مي سازد SSP خود را از DSP خود بگوييد.


2. اهداف خود را تعيين کنيد


مانند هر چيز ديگري در بازاريابي ديجيتال ، مهم است که اهداف خود را از حالت خاموش تنظيم کنيد. از داده هاي موجود براي تعيين نوع آگاهي از تبليغات استفاده کنيد و يک استراتژي مناسب را تعيين کنيد. اين به شما امکان مي دهد اهداف کوتاه مدت و بلند مدت را تعيين کنيد.


نيازي به پرش به تبليغات برنامه اي را احساس نکنيد ، مگر اينکه بدانيد چرا اين کار را انجام مي دهيد.


3. لمس انسان


فقط به اين دليل که تبليغات برنامه اي به الگوريتم ها و ماشين ها متکي است ، به سرمايه گذاري انساني احتياج دارد. انواع مختلفي از اين سيستم عامل وجود دارد که برخي از آنها خدمات کاملاً يا نيمه مديريتي را ارائه مي دهند. سايرين به سادگي سيستم عامل هاي فني را ارائه مي دهند و به شما امکان مي دهند فعاليت هاي خريد برنامه نويسي خود را به تنهايي انجام دهيد.


از آنجا ، شما بايد افراد ماهر را براي برنامه ريزي ، کنترل و بهينه سازي خريد خود اختصاص دهيد.


4- از مارک محافظت کنيد


همانطور که بحث شد ، يکي از چالش هاي برنامه نويسي اين است که اتکا به الگوريتم ها مي تواند منجر به نمايش تبليغات در جاي اشتباه شود.


اطمينان حاصل کنيد که ليست سياه سمت تقاضاي شما براي سايتهاي نامناسب دائماً به روز شده و کنترل مي شود. برخي از سيستم عامل ها امکان حذف کل دسته ها از خرج هاي تبليغاتي را فراهم مي کنند ، که مي تواند بسيار مفيد باشد.


گزينه ديگر ، که اگر محصول شما حساس است ، استفاده از ليست سفيد است. با اين کار ليستي از سايتهاي تأييد شده به جاي رد شدن ارائه مي شود. اين توانايي شما براي دستيابي به مخاطبان خود را کاهش مي دهد و احتمالاً آن را گرانتر مي کند اما اطمينان حاصل خواهد کرد که هيچ ماده ناخوشايندي با تبليغ شما همراه نيست.


اگر از آژانس استفاده مي کنيد ، اطمينان حاصل کنيد که آنها تمام تلاش خود را انجام مي دهند تا سايتهاي با کيفيت پايين و حساس را از ارائه تبليغات شما بر روي آنها محروم کنند.


5- مراقب ي باشيد


طبق اعلام ديجيتال ديجيتال ، تبليغات برنامه اي بين 44 تا 55 درصد قابل مشاهده است ، اما تخمين مي زند Mediative براي ي هاي تبليغاتي ديجيتال 6.5 ميليارد دلار در سال جاري به تبليغ تبليغ کنندگان ديجيتال بپردازد .


با اين حال ، تبليغات برنامه نويسي داراي يک استاندارد در سطح صنعت با 16? ي است که پايين تر از ساير تبليغات نمايشگر است .


چه کسي اين کار را مي کند؟


افراد گمشده


خيريه Missing People به عنوان واکنشي نسبت به کمبود منابع ، به تبليغات برنامه اي منتقل شد.


حرکت به برنامه نويسي اين امکان را فراهم کرد که خيرين از صدور يک تبليغ تجديدنظر در هفته به سمت هدف قرار دادن افراد با هدف قرار دادن کاربران در مناطقي که کودکان گم مي شوند ، حرکت کنند.


راس ميلر ، مدير بودجه آنها مي گويد ، اين حتي نجات جان ها را نيز فعال کرده است.


خيريه Missing People به عنوان واکنشي نسبت به کمبود منابع ، به تبليغات برنامه اي منتقل شد.


هنگامي که ما براي اولين بار استفاده از خانه را شروع کرديم ، 50? کودکاني که از آنها درخواست تجديدنظر مي کرديم زنده يافتيم ، هنگامي که ما به يک برنامه کاربردي تر از خارج از خانه تبديل شديم ، ميزان پاسخگويي ما به 70? رسيد. افراد به پيغامي پاسخ مي دهند که مربوط به محل زندگي و يا مکاني است.

اقتصاد دان


کمپين برنده جايزه اوميست بازگشت سرمايه چشمگيري را در 2015/16/2016 نشان داد.


با استفاده از مطالب اين مجله به همراه عناوين تحريک آميز ، شوخ يا شوخ طبعي ، اين تبليغات توانستند خوانندگان کنجکاوي فکري را هدف قرار دهند که کوکي ها نشان مي داد مدت زمان زيادي را در وب سايت مجله نگذرانده است.


کمپين برنده جايزه اوميست بازگشت سرمايه زيادي را در سال 2015/16 نشان داد.


کمترين نتيجه اين نتايج چشمگير بود. با توجه به eConsultancy ، آنها شامل 650،000 چشم انداز جديد ، 3.6 ميليون نفر در حال اقدام و ROI تبليغاتي 10: 1 ، با بودجه رسانه اي 1.2 ميليون پوند شدند.


اين با افزايش 64? آگاهي در ايالات متحده همراه بود.


IHG


گروه هتل ها IHG که صاحب هتل هاي زنجيره اي Holiday Inn و Intercontinental است ، شروع به اجراي تبليغات برنامه اي براي تشويق کاربران به سمت رزرو مستقيم کرد ، نه با سايت هاي شخص ثالث مانند Expedia يا Booking.com .


در صنعت مسافرتي ، سايت هاي شخص ثالث مي توانند کميسيون بين 15 تا 24 درصد بگيرند ، بنابراين هزينه مستقيم مي تواند معامله بزرگي به زنجير هتل ها باشد.


گروه هتل ها IHG که صاحب هتل هاي زنجيره اي Holiday Inn و Intercontinental است ، شروع به اجراي تبليغات برنامه اي براي ترغيب کاربران به سمت رزرو مستقيم ، و نه با سايت هاي شخص ثالث مانند Expedia يا Booking.com.


تبليغات IHG مشترياني را که در فکر ايجاد رزرو با آگهي از جمله گزينه "قيمت مستقيم کتاب" بودند ، هدف قرار داد.


همانطور که COO Matt Luscombe به هفته بازاريابي گفت ، اين کارزار موفقيت بزرگي بود.


"ما با استفاده از قابليت هاي پيشرفته هدفگذاري از طريق برنامه نويسي ، ما مي توانيم طيف گسترده تري از افرادي که به دنبال اسکان هستند پيدا کنيم و آنها را با پيام مستقيم کتاب خود هدف قرار دهيم."


"خريد بسياري از آگهي هاي آنلاين فقط به جز بازاريابي پيشرفته ، که بسيار مؤثر بوده است ، تأثيري نداشته است."


Luscombe مي گويد که طرح IHG شليک به بازو براي مارک هاي هتل بود.


Luscombe ، که ادعا مي کند ساير مارک هاي هتل از جمله هيلتون و ماريوت ، اکنون رهبري شرکت خود را دنبال مي کنند ، گفت: "صنعت هتلداري از بين رفته است."


"آنها مي گويند تقليد نوعي جدي از چاپلوسي است و ما در هفته هاي اخير چاپلوسي هاي زيادي را بدست آورده ايم.




راهنماي مبتدي براي تبليغات برنامه نويسي

7 نرم افزار رديابي بهترين رتبه براي بررسي رتبه بندي کلمات کليدي

، ,مي ,تبليغات ,برنامه ,اي ,ها ,تبليغات برنامه ,برنامه اي ,برنامه نويسي ,خود را ,مي دهند ,تبليغات برنامه نويسي ,خصوصي کنترل بيشتري ,براي تبليغات برنامه ,خريد برنامه نويسي

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


تعمير کامپيوتر در اصفهان Holly's memory دانلود مقاله و پروژه و پايان نامه دانشجوئي راهنمای خرید کادو تکنوجو - مجله فناوری اطلاعات همه چیز درباره سیستم عامل اندروید ➷دبی دیوونه|:♡ ➹ خرچنگ دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. novinsrayaneh afrasazepuya